"Sa nu razi niciodata de visele cuiva.

Oamenii care nu au vise nu au prea multe."




joi, 19 aprilie 2012

De la capat!

            Asa cum unii  dintre voi stiti deja, am hotarat sa renunt la "luxul" locului de  munca stabil si sa ma apropii mai mult de natura si iminent de El.
Sunt deja plecat de cateva zile si tare bine e! A, era sa uit. M-am apucat de apicultura. O indeletnicire sfanta, se spune.
Confortul orasului nu-mi lipseste deloc! Tot ceea ce-mi lipseste acum, la ora 21:25 este imbratisarea scumpei mele logodnice, Petra. A, imi  fac "griji " ca maine dimineata n-am lapte...dar n-am de mers decat 400 metri pana in sat. :p
Imi fuge gandul continuu la ideea pentru care m-am apucat practic de scris aici. Azi am experimentat vorba inteleapta : "dupa ploaie sigur va iesi soarele"...cred ca de azi mult mai usor voi trece peste greutatile diverse. Azi am simtit idei cu care am si plecat la acest drum dar pe care nu le experimentasem, nu le simtisem gustul intens. Azi am inteles ce frumoasa e rabdarea! Am stat 2 zile in rulota si cel putin prima zi am "fiert" de griji, de ganduri negative. Apoi a venit azi cand am inceput sa am speranta, sa ma linistesc, iar ca "rasplata" am primit pe dupa-amiaza si un pic de soare.
Si o ultima experienta pe ziua asta si nu intamplator a ramas ultima, este dependenta de El. De Lumina, de Dumnezeu, de Viata  Azi dimineata m-am vazut dependent de El. De ceea ce va fi in continuare cu viata mea. Nu-mi fac griji! Va fi bine! Nu uitati sa zambiti! Pana saptamana viitoare fiti buni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu