"Sa nu razi niciodata de visele cuiva.

Oamenii care nu au vise nu au prea multe."




marți, 16 octombrie 2012

Si, ce?

       Cand a fost ultima data cand m-am gandit la "ceea ce conteaza"?
       Definind ceea ce conteaza, declar raspicat ca de foarte mult timp nu m-am gandit la tine viata! Viata, tu ceea ce contezi pentru ceilalti... Tu aceea ce vrei sa furi Viata mea, recunosc: Te ignor! Nu mi pasa de tine!     
       N-am stat de mult timp sa ma gandesc la bani, la ani, la nimic... Sunt complet desprins de tot. Sotia imi spune ca-s lunatic si eu zambesc. Nu-mi pasa. De ce? Habar n-am dar am ajuns in punctul in care nu dau doi bani pe nimic... Nu pretuiesc nimic din lumea asta... Tot ce iubesc este Viata si atat. Imi place sa traiesc. Flamand sau satul, bogat sau sarac, nu-mi pasa. Stiu, sunt iresponsabil. Si, ce? Sunt EU! Sunt ceea ce sunt si iubesc asta!
        Nu stiu cat ma va tine asta, dar profit de momentele astea. Sunt doar Eu. Ard de nerabdare sa nu fiu singur aici. Vreau sa visez si nimeni sa-mi spuna : "Bine ca esti tu destept..."
        Ma framanta ca-s aici. As vrea sa fiu in alta parte unde bogatia si faima sa nu conteze. Unde tenesii mei albastrii in combinatie cu verde fosforescent sa nu faca oamenii sa ridice din sprancene. Vreau inapoi! Vreau inapoi in locul in care doar pasarile ma certau pentru ca nu zambesc! Unde soarele ma chinuia cand nu ma bucuram de binecuvantarea frunzelor ce inca mai erau in copaci...
        Imi place de voi, nu vreau sa va jignesc dar mai mult iubesc Viata... Ma intristati aici! Totul e gri...totul e pe dos si mai josnic, va simt razand vazandu-ma chinuit.
          Nu-s acolo unde "toti conteaza". Nu-s unul dintre cei "ce conteaza". Si, ce? Sunt totul in Viata mea! Sunt totul in lumea mea! Sunt totul pentru mine! Iubesc ceea ce sunt!

          Zbor, zambesc, zburd si sunt sigur ca zadarnic va incerca lumea sa ma schimbe...am luat-o pe alta cale!

4 comentarii:

  1. Daniel este minunata calea ta. Pentru ca este o cale veridica, scapata din realitatea aceasta aproape iluzorie. Bucura-te ca esti acolo unde esti, in punctul in care esti. Curand vei intalni si alti oameni apropiati tie.
    Drumuri luminoase :)
    Denisa

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Denisa!

    Drumuri luminoase, ce tare!

    RăspundețiȘtergere