"Sa nu razi niciodata de visele cuiva.

Oamenii care nu au vise nu au prea multe."




marți, 15 martie 2011

Raspund prezent Fiintei tale!

                Ma amuza subiectul asta pentru ca acum ceva timp eram impreuna cu niste prieteni si ghidandu-ma dupa idea ce reiese din titlu am facut o chestei un pic ciudata (pentru ei). Un prieten avea pofta de bomboane mentolate, iar eu am destule in masina... Asa ca m-am dus pana la masina si i-am adus cateva spunand ca ma bucur ca pot participa la bucuria Fiintei sale.
                Evident toti au inceput sa rada la inceput insa gandindu-se cateva momente au inteles despre ce era vorba. Eu am trait bucuria participarii active la bucuria Fiintei sale, iar ei au experimentat ceva nou ce sper ca i-a ajutat macar o singura data in viata...
                Ceea Ce Conteaza nu are nevoie de nimic altceva decat sa traiasca si sa experimenteze Dragostea! Ca vine Dragostea spre Tine sau ca pleaca Iubire din Tine asta conteaza mai putin. Ca vine sau ca pleaca de fapt nici nu conteaza avand in vedere apartenenta tuturor la Tot. Oricum, orice ai face ajungi sa-ti faci tie. Fie privind apartententa oricui la Intreg, fie ca te ghidezi dupa legea cauzei si a efectului, anume ca ceea ce oferi aceea vei primi...
                Deci, da! Raspund prezent fericirii de a-ti bucura Fiinta! Sunt aici sa particip la bucuria Ta!


2 comentarii: