"Sa nu razi niciodata de visele cuiva.

Oamenii care nu au vise nu au prea multe."




marți, 15 mai 2012

Cand totul ti se pare un capat de lume...


Problema mea principala este ca ma panichez foarte usor. Vad totul ca pe un capat de lume. Vad in orice lucru infim, o tragedie. Zilele pe camp mi-au aratat cat de departe sunt de “dependenta” pe care o tot trambitez.
Azi mi-a venit in minte ideea tatuajului pe care vroaim sa-l fac inainte sa plec “ Memento mori” in caractere latinesti pe antebratul drept. Mi-ar fi prins bine aici. Singur, “in to the wild” sa-mi aduc aminte ca am sa mor candva si ca tot ceea ce incerc sa fac, sa stang, sa agonisesc, va ramane cine stie cui…
Trec zilele si aici pe langa mine ca si in oras. Nimic diferit! Parca aceleasi chinuitoare ganduri imi bantuie fiinta. A, aici mai am timp de o repriza de somn dupa amiaza. Nimic diferit. De ce? Oare am plecat fara El? Oare alerg  dupa material si am uitat esenta? Se poate. Dor de Tine!
Nu-i  rau singur doar cu Adolf (rottwailer). Am timp de citit, de meditat. Nu am timp de discutii cu altii in schimb. Nu pentru ca nu-mi doresc, ci pentru ca aici posibili interlocutori nu exista. Ascult dimineata emisiunea domnului Dolea Razvan de la Radio Romania Cultural. Ma simt onorat ca l-am cunoscut personal… dar ma simt extrem de rau pentru mojicia de a-i raspunde in scris ( tot pe blog) pentru o discutie particulara. Oare merita sa spun: “ Ei, aia e, asa sunt eu?” Merita domnia sa astfel? As vrea sa-l sun sa-mi cer scuze… Stiu insa ca impresionanta personalitate nici nu m-a luat in seama! “ Un pusti de la istorie ce crede ca le stie pe toate.”
Ploua acum, salcamul aproape a deschis, iar sufletul inca se inchide. Ceva ma macina mai mult ca oricand. O fi vorba de o alta etapa? Sau poate toate etapele ce am pretins ca le-am parcurs au fost doar himere? Parca as fi iar la-nceput. Cand toate imi erau straine. Cand toate-n jurul meu aveau culori nedeslusite. Atunci cand stateam in camera din mansarda si aveam mii de intrebari fara raspuns. Am crezut ca ajungand aici voi fi mai bun ca orisicine. Spuneam ca toate-s in zadar si ca nimic  nu tine. Am ajuns in punctual in care  paranoia dezvoltata in ani de interactiune isi spune cuvantul. Simt ca ma transform in unul ca “ei” pentru ca bun n-am cum sa fiu!
E  trist. Diseara imi voi regasi puterea de a spera ca voi regasi acel om pierdut parca de veacuri. E interesant ca daca ma gandesc bine, nici n-am cunoscut pe acela despre care spun. O fi oare un arhetip? O fi doar un model imaginar ce niciodata nu l-am atins?
Mi-e dor de mine cand radeam ca un tampit si nu-mi pasa. Nu mai sunt ala de foarte mult timp. Acum stau si calculez productie, profit, cheltuieli si nu cantaresc “ dependenta”. De cine? De ce? Nu, nu. Nu de droguri. Am uitat de mult de ele. Dependenta de El. De Viata. De Dragoste! Cuvinte grele si straine, nu? Asa mi se par si mie.
Acum cand ma gandesc la ideea ce rezida din titlu, realizez ca am divagat mult. Am uitat de  ce m-am apucat sa scriu. Cred ca simteam nevoia sa asez gandurile astea pe hartie. (Nici vorba de Microsoft Word, doar o ardeam pe stilul agrar).
Cand totul ti se pare un capat de lume… De aici plecasem parca. Ce e de spus? Ca nu e bine sa te sperii de orisice incercare pentru ca sigur Dumnezeu, Viata sau El iti va da o rezolvare. Ce greu  e de trait in schimb.
Imi aduc aminte de prima postare de pe blog “ Preludiul tacerii” si aleg si eu sa tac.
Tac, astept sa incep  sa inmuguresc si eu odata cu salcamii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu