"Sa nu razi niciodata de visele cuiva.

Oamenii care nu au vise nu au prea multe."




marți, 12 aprilie 2011

Cu bucurie ma uit la tine!


Remarc anul acesta cu mirare cat de frumosi sunt mugurii copacilor, ooo si cat de minunati sunt copacii cu flori, poate pentru ca este o primavara asteptata, dar nu , e o renastere a mea spirituala, exact cum renaste natura primavara asa am renascut si eu si vad acest viu anotimp ca pentru prima data. Am auzit ca  firul de iarba face un zgomot minunat cand creste, cica trebuie pandit noaptea si il auzi cum creste, nu e oare asta o minune? Abia astept sa-l aud , sa cant cu el, sa-l aplaud  si sa ma bucur de inaltimea lui.
E o adevarata sarbatoare natura in anotimpul primavara… este o indelunga agitatie, ca si cum se pregatesc oamenii de o nunta , sau de o petrecere, fiecare face cate ceva, invitatii, mancare, eveniment artistic, tinute sic,aranjamente…este o nebunie..asa este si draga mea primavara !
O agitatie galagioasa a naturii, cu mic cu mare fiecare isi face treaba lui foarte précis si nimeni nu leneveste sau isi uita indatoririle. Dau cinste Sfantului Soare ,el tine nuntasii  sub reflector si fugareste diminetile reci . In rest toti sunt minunati : copacii cu flori sunt decorul multicolor pe care orice pamantean si-ar dori sa-l materializeze la nunta lui, pasarelele, doamnele gaini si domnii cocosi canta imnul indragostitilor pe care pasesesc…………. indiferenti si fara sa observe minunata petrecere ce se da pentru ei , prea stresatiisi grabitii  oameni.
Dragul meu pamantean , fratele meu , sora mea cu drag te invit sa te bucuri de petrecerea la care esti invitat in aceaste zile  ,petrecere data de  Dumnezeu, din dragostea ce ti-o poarta!
Deschide ochii si ciuleste urechile , o sa fii uimit cate pasarele iti vorbesc si cati copaci iti fac cu mana!
Cu bucurie ma uit la tine Primavara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu