"Sa nu razi niciodata de visele cuiva.

Oamenii care nu au vise nu au prea multe."




vineri, 25 februarie 2011

Esti sigur?

              Siguranta ca gandul, rugaciunea, dorinta ta vor deveni candva realitate iti ofera cel mai bun imbold de a te bucura de viata. Ceea ce noi gandim si spunem, candva vor deveni realitate si asta chiar ar trebui sa bucure pe unii iar pe altii sa-i puna pe ganduri...
                Sunt sigur ca El deja a primit gandul meu si a pus in miscare intregul mecanism ca ceea ce imi doresc sa apara in viata mea.
Sunt sigur ca toate dorintele mele de pace, liniste, sanatate sau protectie trimise catre cei ce sunt in gandurile mele deja isi fac treaba.
Sunt sigur ca bcuria pe care o am este rezultatul gandurilor mele, a dorintelor mele, a planurilor mele ce deja cunosc rasaritul in lumea materiala.
Sunt sigur ca Divinitatea nu va omite sa ofere un raspuns oricarei intrebari.
Sunt sigur ca Dragostea este imensa in comparatia urii artificiale, minuscule de pe planeta Pamant.
Sunt sigur ca cei ce se incred in El nu vor fi dati de rusine.
Sunt sigur ca iubim mai mult in momentele de constineta mai profunda.
Sunt sigur ca momentele de liniste sau meditatie pot transforma treptat cea mai „intunecata persoana”.
Sunt sigur ca prin rugaciune, meditatie, ganduri trimise catre Sine vor exista raspunsuri, idei calauzitoare.
Sunt sigur ca materialul poate fi transformat prin incredere totala.
Sunt sigur ca El nu-si abandoneaza nici o piesa din intregul joc, numit Viata.
Sunt sigur ca si atunci cand nu se vede nici o alternativa sau cand exista sentimentul abandonarii, Absolutul Divin este exact acolo. N-a parasit locul ala niciodata...
Sunt sigur ca toate in viata se intorc, existand legea cauzei si efectului. Mai exact de a primi ceea ce ai oferit.
Sunt sigur ca frica si neincrederea ne opresc sa facem multe lucruri minunate.
Sunt sigur ca nu poate exista frica in momentul constientizarii apartenetei la Intreg.
Sunt sigur ca toate se rezolva, se invata si se acumuleaza in timp.
Sunt sigur ca EL, Dumnezeu, Allah*, Infinitul Divin, Sfantul Celebru sau Tata este in tot ce se poate vedea si ce nu se poate vedea... El este TOT!
*care apropo, inseamna Dumnezeu in limba araba si nicidecum un nume propriu al unui zeu diferit de cel din Crestinism.
Sunt sigur ca ti-a trecut prin minte intrebarea: „Da’eu sunt sigur?”
Multa pace, dragoste si lumina iti doresc! Sanatate si curaj in realizarea planurilor tale!

2 comentarii: